Wednesday, January 28, 2009

santapan jiwa

mungkin bagi orang lain
kehidupan yang membahagiakan
hanyalah ada di Kuala Lumpur
bandar yang hanyir likat
di pekat malam

bila hidup nya
dia rasa semua ada.....



aku...
kehidupan yang membahagiakan aku
bila..
ruang lingkup itu ditutupi
pekat gelap
tidak kira asal siang malamnya
hanya ada
hanya dia

tutup mata ku
bila lamparan tikar
diberikan
tutup matanya
bila keras kerusi
hanya pilihan
untuk sama
bertutupan

bahagia aku bila
aku ada
dia ada
tak kira
apa.mana.bila

tutup mata
ada
dia
cukup.

kini aku mau mula
bila yang pertamanya sudah ku musnah leburkan
ingin ku tebus
bila yang pertamanya sudah ku gadaikan
ingin ku suci
bila yang pertamanya sudah ku jijikkan

aku mau pulang.

1 comment:

zubye said...

Ada.. ko memang terer lah bab bahasa2 bahasa ni....
apa pun terima kasih from the bottom of my heart tentang komen ko kat blog aku tu ye..
buat aku jadi bersemangat semuluaaa..
THANKS!